Träningsschema

Ursäkta min seghet med uppdatering.
Har skaffat gymkort nu, äntligen! Nu ska jag verkligen börja ta tag i träningen, eller jag har ju redan börjat. Min start började i tisdags förra veckan. Då bestämde både jag och syrran att det är gymmet som gäller från och med nu! Detta känns verkligen superskönt. Håller tummarna för att detta ska hålla i sig och för ett resultat!
¨
Mitt träningsschema några veckor framåt nu.
¨

Måndag: Styrketräning - Armar och axlar

 

Tisdag: (Kondition eftermiddag) , allmän styrketräning kväll friidrotten

 

Onsdag: Konditionsträning

 

Torsdag: Styrketräning - Ben

 

Fredag: Konditionsträning

 

Lördag: Vila

 

Söndag: Konditionsträning + styrketräning - mage, rygg

¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0